Prekių grąžinimo taisyklės

         Įsigijus baldus pastebėjote broką? Nufotografuokite nekokybišką, pažeistą baldo elementą ar detalę ir atsiųskite elektroniniu paštu info@deinava.lt, kartu su sutarties numeriu ir trumpu broko aprašymu arba skambinkite į kokybės skyrių numeriu - 867583622 (kokybės skyriaus darbo laikas, darbo dienomis nuo 09:00 iki 18:00).  Tikimės, kad taip greičiau galėsime išspręsti Jums kilusius nepatogumus. Ir apie priimtą sprendimą Jus informuosime nedelsiant.

         Prašymą/skundą dėl mūsų interneto parduotuvėje įsigytos prekės ar paslaugos galite pateikti Valstybinei vartotojų teisių apsaugos tarnybai (Vilniaus g. 25, 01402 Vilnius, el. p. tarnyba@vvtat.lt, tel. 8 5 262 67 51, faks. (8 5) 279 1466, interneto svetainėje www.vvtat.lt, jos teritoriniams padaliniams apskrityse - http://www.vvtat.lt//index.php?470187665) ar užpildyti prašymo formą EGS platformoje http://ec.europa.eu/odr/.